Danish high end audio and visual equipment maker Bang & Olufsen is adding Mercedes-AMG, the performance division of Mercedes-Benz Cars, to it's list of automotive clients which include Audi and the recently announced Aston Martin. Volker Mornhinweg, Chairman of the Management Board at Mercedes-AMG acknowledges how B&O's automotive strategy of seeking high-end automakers fits in with Mercedes AMG, “Mercedes-AMG represents high performance and exclusivity. The same is true of Bang & Olufsen’s in-car sound systems. Jointly, we are therefore able to meet Mercedes-AMG customers’ expectations to sound systems.” Bang & Olufsen President & CEO, Karl Kristian Hvidt Nielsen, also admits experience gained, most likely from working with Audi, will be further developed through this agreement with Mercedes-AMG. “The agreement enables Bang & Olufsen to further utilize the expertise and processes we have built up in order to meet the requirements of the automotive industry, and, of course, Mercedes-AMG is also an interesting partner for Bang & Olufsen because the cars are sold across the world.”
С Бозе они уже давно слезли, сейчас Карман/хардон ставят, а хотят еще круче...))) Я поддерживаю:i-m_so_happy:
Дизайн хороший, на счет звука.....у многих фирм есть хорошо играющие и есть посредственные динамики, вопрос в том, какие ставил харман и какие будет ставить б/о
Упс, этот момент упустил leasantry: з.ы. На БМВ х/к не очень хорошо играет, а вот ДинАудио в новом Пассате оченно понра! :thank_you2:
Был ХК на С-классе, нормально. На МЛ лучше. не знаю, может динамики разные. усилители??? А на Е-ке простая ауди20 стояла, тоже нормально, разница небольшая. На Х3 стоит Logic7 чтойто не понимаю, может зря деньги плачены. На Ауди БО не слышал, но говорят - гуд.
зря вы смеётесь! отличная была техника кстати и стоила вполне адекватно не то что современные побрякушки